fredag 25 december 2009

Familjemiddag!

I dag ska lilleBabs syrror med bihang hit & våldföra sig på kylskåpet i Krånkrå!
Men jag ska täppa till käften på vargflocken dom kommer att vara mätta som en unge i en godisaffär när dom ätit klart.
Vi börjar med några snittar som aptitretare sedan blir det krutröksvåfflor med lax,rom eller chiliröra & parmaskinka. Sedan kommer det en trumpetsvampsoppa med krutonger.
Huvudrätten blir rådjursstek & älgkalvstek med svamp & äppelsås till det blir det pressad potatis.Om någon orkar äta mer efter detta så ska jag stoppa i dom pepparkakscheesecake!
Jag tror inte i min vildaste fantasi att någon går hungrig hem efter denna måltid men skulle det krisa så kokar jag en gröt & blandar med hundmat för då finns det inget som mättar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar