onsdag 2 mars 2011

Efter åthutningar!

Nu har jag fått skäll å förfrågningar varför jag inte skriver i bloggen!Men det är bara så att orken har trutit & lusten varit obefintlig i princip men ok då jag får väl rycka upp mig lite.Idag ska jag ner på sjön en sväng för att kolla mörtstugan efter fångst!hoppas det är mindre vatten än i söndags men knappast troligt!Sedan blir det iväg på jobbet för ett av 2 nattpass sedan ledig till onsdag efter schemat men måndag nat blir det ett övertidspass!Ska iallafall kolla upp åtelkameran idag som nu suttit en vecka utan att jag kollat den & det borde finnas lite matnyttigt på den eftersom det ser ut som nån sprängt åteln i luften(hår & tussar överallt).Vad äta på jobbet ikväll blir en senare fråga eftersom jag fortfarande går på LCHF & är mycket nöjd med resultatet hittils! -20 kilo sedan 1/9 -10.Förutom det så mår jag enormt mycket bättre i kroppen på alla sätt.Förutom då att mina jävla armbågar börjar spöka lite igen(Jag spelar väl för faan inte tennis).Om mindre än 2veckor ska nya Pointervalpen hämtas hem & då blir det livat i Krånkrå igen men vi är ju vana att ha hundbäbisar så det lär gå bra skulle jag tro.Får väl hoppas att man har igen det i ett senare skede.Kan nog bli så att jag bloggar lite mer frekvent när det är dax att jobba med valpen & känner för att skryta lite om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar