fredag 24 september 2010

LCHF blir nog religon!

17 dagar me LCHFdiet har sanerat bort 7 kg.Eftersom jag tycker om mat med mycket fett i så testade jag denna diet & är minst sagt mätt hela dygnet + att kilona kryper iväg av sig själv.Sedan har nog 6 dagars äljakt med mellan 7 & 13km i benen gjort sitt oxå.skogsturerna emellan älgjaktsdagarna har bättrat på även dom.65 liter svamp som plockades i onsdags blir nog en hel del LCHF mat skulle jag tro.
Att man efter att ha sanerat kroppen från 95% kolhydrater skulle bli piggare & må mycket bättre är inte nån nackdel så det är bara att fortsätta i god fart & stil 23 kilo till ska bort innan jag ger mig.I natt ska jag jobba igen så då ska det kockas lite älgkött med trumpetsvampsås & kokta rödbetor (som är bland det godaste jag ätit).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar